maandag 23 maart 2009

Steeds meer....

Er komt steeds meer op. De zaaisels binnen komen allemaal goed op. In het kasje heb ik ook gezaaid, daar komt nu ook de eerste sla op.
De tuinbonen die ik twee weken geleden buiten in potjes had gezaaid beginnen nu ook op te komen, zelfs de kolen die ik vorige week buiten in potjes had gezaaid beginnen al te kiemen.

Van het weekend hebben we ook weer veel gedaan in de volkstuin. Ik heb er, jammer genoeg, geen foto's van.
Ik heb slaplantjes geplant en sla gezaaid en er een folie tunnel over gezet.
De aardbeienplanten hebben we ook verhuisd, hopelijk gaan ze het nog goed doen dit jaar want het voor jaar is niet de tijd om aardbeien te verhuizen.

Ook wil ik een strook met vaste planten in de volkstuin, als een soort afscheiding tussen het gedeelte wat als moestuin in gebruik is en het deel waar het schuurtje komt en het gras waar de kinderen kunnen spelen.
We hebben al een deel van deze strook gespit en er al wat planten in geplant.

Komende weken gaan we aan de slag om ruimte te maken voor een schuurtje.

1 opmerking: